Αναφορικά με την online κράτηση
Κατηγορίες FAQ
Αναφορικά με την online κράτηση
Πως κάνω κράτηση μέσω του Hertz.gr;

A. Απλά συμπληρώστε τα στοιχεία που σας ζητάμε στο πεδίο «Κάντε Κράτηση», που θα βρείτε στην κεντρική σελίδα της Ιστοσελίδας. Αυτά είναι:

  • Το σημείο εξυπηρέτησης της Hertz που θα παραλάβετε και παραδώσετε το αυτοκίνητο. Σε περίπτωση που ο σημείο εξυπηρέτησης είναι διαφορετικός, επιλέξτε το πεδίο «Το όχημα θα επιστραφεί σε διαφορετικό σημείο». 
  • Τις ημερομηνίες και ώρες παραλαβής και παράδοσης.
  • Τον τύπο αυτοκινήτου που θέλετε να ενοικιάσετε.
  • Τον αριθμό Frequent Traveler ή τον κωδικό προσφοράς, εάν έχετε. Στην συνέχεια επιλέξτε την κατηγορία αυτοκινήτου και τον τρόπο πληρωμής που προτιμάτε και ολοκληρώστε την κράτηση σας συμπληρώνοντας τα στοιχεία του οδηγού και πληρωμής που θα σας ζητηθούν.
Μπορώ να επιλέξω συγκεκριμένη μάρκα ή μοντέλο αυτοκινήτου;

Όχι, η κράτηση γίνεται για συγκεκριμένη κατηγορία αυτοκινήτου, η οποία περιλαμβάνει διάφορα μοντέλα με παρόμοια χαρακτηριστικά. Μπορείτε να δηλώσετε την προτίμηση σας κατά την παραλαβή του αυτοκινήτου και εφόσον υπάρχει διαθεσιμότητα θα σας εξυπηρετήσουμε.

Ποια είναι η ελάχιστη/μέγιστη περίοδος που μπορώ να ενοικιάσω ένα αυτοκίνητο μέσω του hertz.gr;

Η ελάχιστη περίοδος για ενοικίαση είναι 30 λεπτά και η μέγιστη είναι τριάντα (30) ημέρες.

Τι είναι η «Προπληρωμή online» και τι η «Πληρωμή κατά την παραλαβή»;

Μπορείτε να προπληρώσετε το ποσό της ενοικίασης σας, μέσω πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας, επιλέγοντας «προπληρωμή online». Στην περίπτωση που κάνετε χρήση χρεωστικής κάρτας για την προπληρωμή της online κράτησης σας, κατά την παραλαβή του αυτοκινήτου θα πρέπει να εμφανίσετε και μια πιστωτική κάρτα στο ίδιο όνομα.

Εναλλακτικά, μπορείτε να επιλέξετε να πληρώσετε για την κράτηση σας κατά την παραλαβή του αυτοκινήτου από το σημείο εξυπηρέτησης που έχετε επιλέξει κατά τη διάρκεια της κράτησης. Σε αυτή την περίπτωση θα χρειαστεί να εισάγετε τα στοιχεία της πιστωτικής/χρεωστικής σας κάρτας. Η κάρτα σας δεν θα χρεωθεί, παρά μόνο θα προ-εγκριθεί το ποσό των €30 συν ΦΠΑ, που αποτελεί και την εγγύηση σε περίπτωση μη εμφάνισης κατά την παραλαβή του αυτοκινήτου.

Ποιες κάρτες γίνονται δεκτές;

Δεκτές γίνονται οι κάρτες Visa, Mastercard και American Express. Προπληρωμένες κάρτες δεν γίνονται αποδεκτές

Θα λάβω κάποια επιβεβαίωση για την κράτηση μου;

Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση της κράτησης σας, θα σας σταλεί επιβεβαίωση της κράτησης σας, στην ηλεκτρονική διεύθυνση (email) που δηλώσατε κατά την κράτησης σας.

Πως μπορώ να κάνω αλλαγή στην κράτηση μου;

Μπορείτε να κάνετε αλλαγή μόνο στις ημερομηνίες, ώρες και τον σημείο παραλαβής – εφόσον η αλλαγή είναι για σημείο εξυπηρέτησης στον ίδιο νομό – μέχρι και 2 ώρες πριν την έναρξη της κράτησης σας. Μπορείτε να κάνετε αλλαγή στην κράτηση σας επιλέγοντας το πεδίο «Ακύρωση/Τροποποίηση» στο πλαίσιο της online κράτησης στην κεντρική σελίδα, εισάγοντας τον Αριθμό καταχώρησης (π.χ. ABCD01012001) και το επώνυμο του οδηγού που είχατε δηλώσει στην αρχική κράτηση. Η κάθε κράτηση επιτρέπεται να τροποποιηθεί μέχρι τρεις (3) φορές.

Αλλαγή στα στοιχεία της κράτησης συνεπάγεται και εκ νέου υπολογισμός της τιμής με βάση τις τιμές που ισχύουν την στιγμή εκείνη, τη διαθεσιμότητα οχημάτων, το σημείο επιστροφής, κτλ.

Σε κρατήσεις οι οποίες θα πρέπει να γίνει έλεγχος διαθεσιμότητας της κατηγορίας αυτοκινήτου (on request) δεν μπορείτε να τροποποιήσετε τα στοιχεία της κράτησης σας, πλην των σημείων παράδοσης / παραλαβής και μόνο εφόσον πρόκειται για σημείο εξυπηρέτησης στον ίδιο νομό.

Αλλαγή σε κατηγορία αυτοκινήτου ή στοιχεία οδηγού / πιστωτική κάρτας δεν μπορεί να γίνει. Σε αυτή την περίπτωση παρακαλούμε ακυρώστε την κράτηση σας και κάντε μια νέα, γνωρίζοντας ότι σε κάθε περίπτωση ισχύει η πολιτική ακύρωσης κράτησης.

Τι γίνεται αν ακυρώσω την κράτηση μου; Υπάρχει επιβάρυνση;

Μπορείτε να ακυρώσετε την κράτηση σας μέχρι και 5 λεπτά πριν την ώρα παραλαβής του αυτοκινήτου που έχετε δηλώσει στην κράτηση σας. Για προπληρωμένες κρατήσεις, εάν ακυρώσετε την κράτηση σας μέχρι και 48 ώρες πριν την έναρξη της ενοικίασης, θα επιστραφεί στην κάρτα σας το σύνολο του ποσού της κράτησης. Σε αντίθετη περίπτωση θα σας επιστραφεί στην κάρτα το ποσό της κράτησης μειωμένο κατά τη χρέωση καθυστερημένης ακύρωσης €30 συν ΦΠΑ, εντός δυο (2) εργάσιμων ημερών. Σε περίπτωση που πραγματοποιήσετε προπληρωμένη κράτηση εντός 48 ωρών από την έναρξη της ενοικίασης, και στην συνέχεια ακυρωθεί, τότε θα σας επιστραφεί στην κάρτα το ποσό της κράτησης μειωμένο κατά τη χρέωση καθυστερημένης ακύρωσης €30 συν ΦΠΑ.

Σε κρατήσεις όπου η πληρωμή γίνεται με την παραλαβή του αυτοκινήτου, η ακύρωση είναι επιτρεπτή μέχρι την έναρξη της ενοικίασης χωρίς καμία χρέωση

Τι γίνεται αν δεν εμφανιστώ κατά την παραλαβή του αυτοκινήτου; Υπάρχει επιβάρυνση;

Στην περίπτωση που δεν εμφανιστείτε για την παραλαβή του μισθωμένου οχήματος την ημέρα και ώρα που δηλώσατε κατά την κράτηση σας χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση, η Hertz έχει το δικαίωμα να ακυρώσει την κράτηση σας μετά την πάροδο 29 λεπτών, χωρίς προηγούμενη γραπτή ειδοποίηση.

Για προπληρωμένες κρατήσεις θα σας επιστραφεί στην κάρτα το ποσό της κράτησης μειωμένο κατά τη χρέωση μη εμφάνισης, η οποία ανέρχεται στα €40 συν ΦΠΑ. Για κρατήσεις όπου η πληρωμή γίνεται με την παραλαβή του αυτοκινήτου, η χρέωση μη εμφάνισης είναι €30 συν ΦΠΑ.

Τι γίνεται αν δεν εμφανιστώ κατά την παραλαβή του αυτοκινήτου; Υπάρχει επιβάρυνση;

Στην περίπτωση που δεν εμφανιστείτε για την παραλαβή του μισθωμένου οχήματος την ημέρα και ώρα που δηλώσατε κατά την κράτηση σας χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση, η Hertz έχει το δικαίωμα να ακυρώσει την κράτηση σας μετά την πάροδο 29 λεπτών, χωρίς προηγούμενη γραπτή ειδοποίηση.

Για προπληρωμένες κρατήσεις θα σας επιστραφεί στην κάρτα το ποσό της κράτησης μειωμένο κατά τη χρέωση μη εμφάνισης, η οποία ανέρχεται στα €40 συν ΦΠΑ. Για κρατήσεις όπου η πληρωμή γίνεται με την παραλαβή του αυτοκινήτου, η χρέωση μη εμφάνισης είναι €30 συν ΦΠΑ.

Μπορώ να κάνω κράτηση με κάρτα που δεν είναι στο όνομα μου;

Όχι. Για την παραλαβή του αυτοκινήτου θα πρέπει ο κάτοχος της κάρτας με την οποία έγινε η κράτηση να είναι παρών, καθώς ο κάτοχος της κάρτας θα υπογράψει το συμβόλαιο ενοικίασης ως οδηγός.

Τι είναι οι υπηρεσίες Verified by Visa και Mastercard SecureCode;

Οι υπηρεσίες Verified by Visa και Mastercard SecureCode έχουν σχεδιαστεί με βάση το πρωτόκολλο 3D-secure και αποτελούν ένα επιπλέον επίπεδο ασφάλειας με σκοπό να μειώσει τον κίνδυνο της μη εξουσιοδοτημένης χρήσης της κάρτας, πιστοποιώντας τον κάτοχο της κάρτας κατά την διενέργεια της online συναλλαγή σας μέσω του προσωπικού κωδικού ασφαλείας που έχει δηλώσει κατά την εγγραφή της κάρτας του στην υπηρεσία. Η υπηρεσία παρέχεται αποκλειστικά από την εκδότρια τράπεζα της κάρτας σε συνεργασία με τον αντίστοιχο οργανισμό (Visa ή Mastercard).

 

Δεν έχω εγγράψει την κάρτα στην υπηρεσία Verified by Visa/Mastercard SecureCode. Μπορώ να κάνω online κράτηση;

Έχοντας ως γνώμονα να παρέχουμε ένα ασφαλές περιβάλλον για τις online συναλλαγές σας, η εταιρεία μας υποστηρίζει τις συγκεκριμένες υπηρεσίες πιστοποίησης για συναλλαγές που γίνονται στο www.hertz.gr από κατόχους καρτών Visa ή Mastercard. Σε περίπτωση που η εκδότρια τράπεζα της κάρτας που χρησιμοποιείτε παρέχει την συγκεκριμένη υπηρεσία τότε μετά την συμπλήρωση των στοιχείων του οδηγού και της κάρτας είναι πολύ πιθανό να σας ζητηθεί να συμπληρώσετε τον προσωπικό κωδικό ασφαλείας σας.

Εάν δεν έχετε εγγράψει την κάρτα σας στην αντίστοιχη υπηρεσία μπορείτε να κάνετε μέχρι και 3 online συναλλαγές (ο αριθμός εξαρτάται από την εκδότρια τράπεζα) χωρίς κωδικό ασφαλείας. Στην συνέχεια ωστόσο θα χρειαστεί να επικοινωνήσετε με την εκδότρια τράπεζα για την εγγραφή της κάρτας σας στην αντίστοιχη υπηρεσία.

Τι είναι η On Request κράτηση;

Κρατήσεις για group τα οποία είναι σε κατάσταση On Request, θα πρέπει πρώτα να επιβεβαιωθεί η διαθεσιμότητα πρώτα από το Κέντρο Κρατήσεων μας για τα στοιχεία κράτησης που καταχωρήσετε. Κατά τη καταχώρηση του αιτήματος θα σας ζητηθεί μια έγκυρη πιστωτική/χρεωστική κάρτα. Η κάρτα σας σ’αυτό το στάδιο δεν θα χρεωθεί (στην περίπτωση που έχετε επιλέξει online προπληρωμή) ή θα γίνει προέγκριση του ποσού των €30 + ΦΠΑ (στην περίπτωση που έχετε επιλέξει, πάρα μόνο αφού έχει γίνει έγκριση του αιτήματος σας.

Το αίτημα μου για on request κατηγορία αυτοκινήτου εγκρίθηκε, αλλά η πληρωμή/προ-έγκριση απορρίφθηκε. Τι να κάνω;

Στην περίπτωση που η διαθεσιμότητα της κατηγορίας που έχετε ζητήσει εγκριθεί από το Τμήμα Κρατήσεων μας, αλλά η κάρτα που έχετε καταχωρήσει δεν παίρνει έγκριση, θα ειδοποιηθείτε μέσω email για να προχωρήσετε σε αλλαγή της κάρτας που έχετε καταχωρήσει.

Για να μαθαίνεις πριν απ'όλους τις τελευταίες προσφορές, τις εκπτώσεις και τα νέα μας προγράμματα.
Μάθετε πρώτοι τα νέα και τις προσφορές μας!
Προέκυψε σφάλμα.